dinsdag 13 november 2012

Wat je ook kunt doen.

Het is wel plezierig om hier zo aan het eind van de middag met een sterk kopje zwarte koffie achter de computer te zitten en te wachten tot het etenstijd is. Eigenlijk rammelt mijn maag nu al van de honger maar ik zal geduldig zijn tot het een beetje een fatsoenlijke tijd is voor het avondeten. Trouwens, ik moet de hond nog uitlaten en ik verwacht ook nog een pakketje alhoewel ik de hoop daarop zo langzamerhand wel op begin te geven. Je kun niet eindeloos blijven zitten wachten.

Ik heb vanmiddag de eerste vier kerstcadeautjes ingepakt. Gelukkig had ik nog pakpapier en genoeg plakband. Aangezien alle cadeautjes in mijn koffer moeten, hoeven er geen mooie strikken omheen en was het inpakken zo gebeurd. Volgende week ga ik met mijn vriendin L. de stad in om de rest van de cadeautjes te kopen want dan heb ik weer wat geld dat nog steeds niet aan de bomen groeit. 

Vanmorgen heeft de doktersassistente de hechtingen uit mijn hoofd gehaald en ik heb er niets van gevoeld. Ik ben blij dat ze eruit zijn want ik vond het maar niets die harde draadjes in mijn haar. Ik kon het ook niet fatsoenlijk kammen want dan bleef de kam achter de hechtingen steken. Nu zit er nog alleen een korstje op de wond en daar moet ik met mijn vingers afblijven. Gelukkig is die joekel van een bobbel nu weg en zit die me niet meer dwars. Het heeft wel lang genoeg geduurd voor ik er eindelijk iets aan deed. 

Voor mijn dochter heb ik een cd met de top hits van AndrĂ© Hazes gekocht. Ik dacht dat het hoog tijd werd dat ze eens blootgesteld werd aan Hollandse smartlappen van een goed niveau. Ik heb dezelfde cd ook voor mezelf gekocht zodat ik er ook naar kon luisteren en dat heb ik met waar genoegen gedaan. Heerlijk hoor, en zo goed mogelijk meezingen natuurlijk.  Ook onbekende liedjes ken je na een poosje wel. 

Het pakketje waar ik op zat te wachten is net bezorgd. Het waren de nieuwe brokken die ik on line had besteld voor de hond. Ik had een proefmonster gekregen en hij vond ze heel lekker en er zaten twee kortingsbonnen bij voor elk 10 Euro. Zo bespaar je weer wat geld en heeft de hond ook wat leuks om naar uit te kijken. De kat vind ze ook lekker maar dat is vaker zo met hondenbrokken. Ze heeft een esoterische smaak.

Goed, ik ga de hond uitlaten in de kou.  Dikke jas en en sjaal om.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Als je met je emailadres een commentaar achterlaat, zal ik je persoonlijk beantwoorden.