dinsdag 27 november 2012

Dat is veel beter.

Het pakje waarvan ik de bezorging al twee dagen was misgelopen zat vanmiddag in de brievenbus. Dat kon dus ook en waarom heeft de bezorger dat niet meteen gedaan? In ieder geval hoef ik hem nu niet meer mis te lopen en me af te vragen wat het ook al weer was dat ik besteld had. Niet dat ik al in het pakje heb gekeken. Het ligt op mijn bed en ik maak het straks wel open. Zo nieuwsgierig ben ik nu ook weer niet. Er is een tijd en een plaats voor alles.

Vanmorgen heb ik een grote pan soep gemaakt met de groente die ik nog had in de ijskast. Hij is goed gelukt en ik heb er al twee kommen van gegeten en ben van plan om zo nog even een kommetje te pakken. Ik heb besloten dat ik maar weer terugga op mijn oude dieet van groente en fruit omdat dit toch het beste is voor mijn maag. Ik kan dus echt niet tegen eten dat rijks is aan eiwitten. Vol goede moed probeer ik het maar ik moet constateren dat het echt niet kan. 

Ik zal hierover praten met de diƫtist als ik hem zie in januari. Dan zit hij weer in het basiszorgpakket. Misschien kan hij mij helpen met het zoeken naar alternatieve bronnen bij een dieet dat arm is in eiwitten. Er is waarschijnlijk wel een voedingssupplement. Alleen kom ik daar niet uit. Ik heb al wat rondgekeken bij het Kruidvat maar ik kon er geen wijs uit worden.

Het is eigenlijk een heel saaie dag geweest omdat ik geen afspraken had en verder ook geen doel om naartoe te gaan. Ik was zelf te lui om het spannend te maken. Ik ben wel met de hond wezen wandelen en zo ben ik mijn ex misgelopen die nog even langs kwam om een kopje koffie te drinken. Ik verwacht hem nu zo en dat breekt de dag wel een beetje op. Het is wel heel naar als je helemaal niemand ziet.

Kom, ik ga eens in dat pakje kijken. Misschien is de inhoud wel heel leuk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Als je met je emailadres een commentaar achterlaat, zal ik je persoonlijk beantwoorden.