woensdag 21 november 2012

Skyfall.

Ik ben een pot koffie aan het zetten want het is weer die tijd van de dag dat ik even een dipje krijg dus er moet cafeïne in. Ik zat er over te denken om een dutje te doen maar daar is het inmiddels al te laat voor dus dat doe ik vandaag niet. Ik moet nu wel bij de les blijven want mijn ex komt eten en dan moet ik zo niet te suffig zijn.

We gaan vanavond naar de nieuwe James Bond film maar eten daarvoor eerst stamppot andijvie. Ik heb de aardappelen al geschild. Ik heb er vreselijk veel zin in want ik heb honger en kan haast niet wachten tot het etenstijd is. Ik heb vandaag wel gegeten maar met mate omdat ik gisteren problemen had nadat ik verkeerd had gegeten. 

Morgenochtend om 10 uur heb ik een afspraak met de huisarts. Ik wil nu toch wel weten waarom ik een probleem schijn te hebben met voedsel dat rijk is in eiwitten. Ik kan groente eten en fruit en tot een bepaalde hoeveelheid granen maar daar houdt het zo'n beetje mee op. Ik heb gelezen dat dit voor kan komen als je leverproblemen hebt dus ik wil graag dat daar naar gekeken wordt. 

Als ik geen eiwitten kan verdragen moet ik toch aminozuren binnen krijgen en ik wil weten of ik die dan als voedingssupplement kan innemen. Ze zitten in ieder geval niet in de vitaminepillen die ik elke dag inneem.

Mijn dochter belde me zonet en vertelde me dat zij en haar vriend zich met de kerstdagen gaan verloven als haar vader en ik bij haar logeren. Ik vind dat voortreffelijk nieuws. Ik geloof dat ze nu haar levenspartner heeft gevonden en ik vind het heel fijn voor haar. Er wordt een feest gegeven voor familie en vrienden en ik kijk er heel erg naar uit. Het zal een mooie dag worden. 

De koffie smaakt erg lekker en ik ben er een stuk van opgeknapt. Ik moet nu de hond eten geven en hem daarna even uitlaten. Ik heb wel behoefte aan een frisse neus en ik denk de hond ook wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Als je met je emailadres een commentaar achterlaat, zal ik je persoonlijk beantwoorden.