zondag 25 november 2012

Van de weersomstuit.

Het is al laat op de avond en ik zit zoals vaak het geval is weer eens slapeloos achter de computer. Ik vind het niet heel erg want ik weet dat ik vroeger of later mijn bed wel vind. Het is gewoon een kwestie van geduldig afwachten totdat ik slaperig genoeg word en ondertussen mezelf zo goed mogelijk bezig houd.

Eigenlijk zou ik nu iets nuttigs kunnen  doen zoals de afwas maar ik weet zeker dat die er morgenochtend nog zal staan en dat lijkt me ook een goed tijdstip om hem te doen. Ik moet natuurlijk niet al te ijverig worden zo laat op de avond want daar zou ik alleen maar extra wakker en alert van worden. 

Ik heb lekker gegeten vanavond en heb zitten bolbuiken in mijn stoel totdat het eten een beetje gezakt was. Daarna wou ik nog een bak yoghurt eten maar dat is me niet gelukt dus ik denk erover om dat zo te doen. Je moet toch werkelijk elk gaatje in je maag vullen, niet waar? Het zal fijn zijn om naar bed te gaan met een vol gevoel. 

Vandaag heb ik de laatste kerstcadeaus gekocht die ik moet meenemen naar Texas. Ik heb ook meteen meer pakpapier gekocht en ze ingepakt al laat de kwaliteit van het pakpapier wel wat te wensen over. Het is een beetje aan de dunne kant en je drukt er zo een gat in dus ik moet er voorzichtig mee omgaan. Ik hoop ook dat ik genoeg ruimte heb ik mijn koffer om alles mee te nemen alhoewel ik expres geen grote cadeaus gekocht heb. 

Ik gebruik weer koffiemelk in mijn koffie nadat ik het een tijd zwart heb gedronken en ik moet zeggen dat het met koffiemelk zoveel lekkerder is. Ik ben ermee gestart toen ik met mijn vriendin L. op het terras van mijn favoriete cafĂ© zat en ik er gewoon trek in kreeg. Wat smaakte dat goed zeg. 

Gelukkig had ik thuis in de ijskast ook nog koffiemelk dus kon ik er daar mee doorgaan en ik heb er echt van genoten. Nu is het helaas op en moet ik wachten totdat ik weer boodschappen doe. Je kunt erop rekenen dat ik een groot pak ga kopen en zorg dat ik niet meer zonder kom te zitten. 

Ik eet en drink vrijwel alles weer en het bevalt me goed. Ik heb weinig problemen en dat doet me denken dat de problemen die ik had maar van tijdelijke aard waren of misschien psychosomatisch. Het kan ook zijn dat ze verergerd werden door stress waar ik onbewust misschien mee rondliep. Het is al genoeg om te deken dat je allerlei eten niet kunt verdragen en dat er misschien iets ernstigs met je aan de hand is. 

 Ik word mu slaperig en ga mijn bed opzoeken. Er is een tijd van komen en gaan. Welterusten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Als je met je emailadres een commentaar achterlaat, zal ik je persoonlijk beantwoorden.